-sannaandersson-

Alla inlägg under september 2011

Av sanna andersson - 27 september 2011 19:19

    min ängel.

Av sanna andersson - 27 september 2011 15:35

kollat igenom hööks sidan och kollat på lite grejer jag vill ha  och som jag ska köpa!


      vitatävlingsbyxor 299kr( inte så bråttom att köpa men ska köpa dom till våren elr efter jul)   sporremmar 59kr (måste ha snarast)   


 

en vanlig svart grimma som hon ska ha i hagen med ett marinblått nos och nack ludd ( oxå bra att ha till vintern) köpa snart!!) 


 

jättefint pannband som man kan ha på tävling. REA PRIS : 39kr . priset förut : 79kr.


 

jättefina sommar ridstövlar . jag har ett par exakt lika dana fast det är vinter stövlar . dom är jätte varma och jätte sköna ! till ett bra pris oxå!

vinter stövel: 599kr

sommarstövel: 499kr 


 nosludd . till träns ( 29kr)  

   och två blått nosludd ( till tränset och grimman) (29 kr)

samman lagt till de saker jag måste köpa snarast!:

29+29+59+39+29=185 kr :) inte så mke :) nu ska jag kolla på tv



/s  

Av sanna andersson - 27 september 2011 14:16

chacha!


sitter och pluggar in franskan i huve och kollar på tv :P idag fick vi sluta en timme tidigare från musiken för att det va några i min klass som pratade hela tiden  . våran musik lärare sa typ: jag orkar inte med er mer. ni få sluta nu.... :D idag så ska jag mest göra läxa så kan jag va med kompisar hela veckan ist... för att det inte blir så jobbit så gör jag läxan en timme varje dag ... det funkar jätte bra för men och jag ha mer tid till annat än att man ska sitta kvällen innan och så ha  man typ 20 glosor man skulle ha till nästa dag :P trå inlägg ja vet..... jag red clapton igår och det gick jätte bra. han vart lite pigg i slutet bra :P och på måndag (nästa) så ska vi hoppa:P längtar . och så på lördag så kanske jag ska va med på en eva träning i hoppning ... eva ha inte svarat än men jag hoppas att jag kommer få va med :) också är det km inte den här helgen utan nästa helg... typ som en tävling :) som jag jättegärna vill va med på!!!! så jag hoppas jag kommer få va med! :)nu ska jag plugga.



/s  

Av sanna andersson - 25 september 2011 09:13

chacha!



hade as kul igår med världens bästa emma femma! vi gjorde våra ``masker`` och kollade på en film och åt godis samtidigt. och så tog vi massa tokbilder som ni ser i inlägget därnere :) sen gick vi in till mitt rum och satt på en bra film som vi inte äns såg hälften av , utan vi sommnade typ inte äns på mitten av filmen... sen nu så vaknade jag för en stund sen och nu ska jag k9olla fb sen ska vi åka till birsta (igen ) för att jag ska köpa ridbyxor och stövlar på hööks ( www.hooks.se ) och så ska vi gå in på birsta och då ska jag köpa : höga jeans , och ljus blåa jeans :) bloggar när jag ha komme hem :)



/s  

Av sanna andersson - 24 september 2011 22:47

                                      ja vi är normala

Av sanna andersson - 24 september 2011 18:04

chacha!!


har nyss äte och nu väntar jag på emma femma.

idag ha vi vare i stan idag , jag och emma . här kommer lite grejej jag köpte . + ett vitt och lila nagellack . och en svart långkofta,en svart tröja,hårsnoddar,+tuggummi.resten av sakerna kommer här:

   lösnaglar   hårspray   perfym   ``mask``


och efter stan gick vi till bion ( jag,emma, emmas pappa och mamma , och filip.) och kollade på spykids (venne hur de stavas ,,) i 4d. vi fick 3d glasögon och ett doft kort som man skulle skrapa på så man kunde lukta`` som det gjorde på filmen . tex, när det visades en 1 på skärmen skulle man skrapa nummer ett och lukta.. fasst det sög.. alla luktade samma sak -_- men men.... filmen va iaf as bra! ni måste se den ......:) men ska gå nu.bloggar kanske ikväll när jag är m emma elr imorgon :)



/s  

Av sanna andersson - 23 september 2011 18:13




bilder sen hopptävlingen på sonja . 80 cm :)

Av sanna andersson - 23 september 2011 16:55

chacha!


ja nu äre fredag:) 

emma kunde inte sova hon mej idag för att dom ska ha disco för 1-3 :).

så jag få ha fredagsmys själv ,, elr ja med sixten oxå såklart. och datan <3 haha.

skulle igenteligen inte rida i morgon för att jag skulle nog inte hinna men mamma sa till att jag skulle hinna rida och då kunde hon kolla på :) alltid kul när nån kollar när jag rider. + att det va jätte länge sen hon kolla . och ska såklart rida min älskling <3nu ska jag kolla på en film : DOA dead or alive . as bra film , rekomenderar den verkligen. men nu ska jag gå ;*.

     (gammal bild)


känns som bloggen blive mer ``rolig`` på nå sett... ha mer blogg lust ... nog för att jag kan ta egna bilder och för att jag ha en egen data.


/s  

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

klocka

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards